dimecres, 28 de maig del 2014

El primer llibre d'en Pau

Amb el naixement d'en Pau he descobert una nova afició: la costura. Temps enrere havia fet algun quadre de punt de creu, però no havia passat d'això. Ara, en canvi, ja he el·laborat el meu primer llibre d'activitat de feltre, o quiet book, com és més conegut.

Haig de reconèixer que les pagines d'aquest primer llibre les vaig escollir, primer, perquè em van agradar molt a mi, i segon, per la seva "senzillesa" pel que a elaboració respecte. Com ja he dit, no he cosit mai, ni tinc màquina, així que tot el que veureu està fet a ma. Respecte a això, aquest tutorial em va ajudar molt.

Així que, tot i que està pensat per a en Pau, que ara te 8 mesos, no crec que hi pugui jugar fins d'aquí a uns anys.... Cap problema! Ja estic treballant en el segon.

I ara si, aquí teniu el llibre d'en Pau en imatges.

El llibre d'en Pau
Portada del llibre

No hi ha quiet book que no tingui la pàgina de la bústia. En el meu cas, aprofito i a més
 faig que en Pau pugui jugar a relacionar les cartes i els sobres en funció del color.

Detall de la bústia

La pàgina de les estacions de l'any, acompanyada de les flors.

Dues pàgines senceres per a relacionar formes.

Pàgina de les formes a mig fer.

Aquestes potser són per a quan en Pau sigui més gran. Tenim el joc del tres
en ratlla i uns kets per a que practiqui com cordar-se les sabates.

Per una banda tenim la granja, amb les titelles de dit i per l'altra, la tenda
de campanya, que amaga el detall personal.

Detall de les titelles i en Fuyur!!!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada